Feriepasning

Feriepasning i Børneuniverset

I ferieperioderne kan der være ændrede åbningstider. Inden en ferie vil vi altid spørge til pasningsbehov via Aula. Det er derfor meget vigtigt, at det er de præcise tider der bliver givet fra jer forældre. Vi har nemlig kun åbent i det tidsrum, der er børn tilmeldt.

Til hver ferie vil vi vurdere, hvilke afdelinger i Børneuniverset der evt. kan lave fællespasning, og dermed hvilke afdelinger børnene vil blive passet i. Det afhænger af børnetallet.

Vi vil bestræbe, det er en kendt voksen fra stuen, der passer barnet i en ferieperiode, men det kan ikke altid lade sig gøre. Skulle I opleve det ikke er en kendt personale kan I være sikre på, at der er videregivet de vigtige oplysninger omkring barnets behov inden ferieperioden starter.