Tilmelding til ordningen

Kære forældre

Så kan der tilmeldes til frugtordning for perioden 1. februar til 30. juni 2024.

For Hulen gælder tilmeldingen til 31. maj 2023, hvor børnene overgår til førskolen i SFO.

Brug dette link Conventus eller åben vores hjemmeside Børneuniverset (aula.dk) og vælg fanen ”Frugtordning og madplaner”

Prisen er 100 kr. måned.

Der tilmeldes og betales for 5 måneder – 500 kr.

Der skal tilmeldes senest den 1. februar 2024, hvis I ønsker jeres barn tilmeldt med virkning fra 1. februar 2024 – ellers skal I sende frugt med til barnet fra den 1. februar 2024.

Næste mulighed for at tilmelde er med virkning fra 1. marts 2024 (tilmelding i slutning af februar måned).

Flytter jeres barn fra vuggestue over i børnehave på Børneuniverset, så følger frugtordningen med til den nye gruppe.

Flytter jeres barn fra Børneuniverset, så send en mail til Maj-Britt Iversen på maj-britt.iversen@herning.dk – og oplys barnets navn og stue – samt tidspunkt, hvor barnet stopper i Børneuniverset.

Herefter vil for meget indbetalt til frugtordning blive udbetalt til NemKonto – står det ikke i mailen, hvem der skal have det udbetalt, så overføres beløbet til mors NemKonto.

Eventuelle spørgsmål til frugtordning / tilmelding / betaling – kontakt MajBritt Iversen på mail maj-britt.iversen@herning.dk  eller tlf. 9628 6008